Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Balkankoor Kitka o.l.v. Hedwig Schoots, jubileumconcert

  • Balkankoor Kitka

    Balkankoor Kitka, onder leiding van Hedwig Schoots, viert het twintigjarig jubileum op 6 en 7 november in Wijkcentrum Ark van Oost, Cipresstraat 154, Nijmegen.

    U kunt hierbij zijn: op zaterdag om 14.00 uur is er een workshop Twintig jaar Kitka-liederen o.l.v. Hedwig Schoots en om 19.30 uur het jubileumconcert, zondag jubileumconcert om 14.00 uur. Workshop of concert € 10 (kind € 5), Workshop plus concert zaterdag € 15.

    Kaarten zijn te bestellen via balkankoorkitka@live.nl of vanaf een half uur voor aanvang aan de zaal te koop. Voor meer informatie: balkankoorkitka@live.nl of tel. 026-3622883 of 026-3342949.

  • ayse

    Beste Mr Schoots

    Ik heb een vraagje…Ikzelf heb Macedonische/Albanese roots en zou heel graag zang/danslessen willen volgen. Ik ben gefacsineerd door Balkan folklore en zou graag wat meer inlichtingen gewenst hebben ivm uw zanglessen. Richt u zich specifiek naar koorzang of is het ruimer? En kan ik de lessen uitsluitend in Nederland volgen of bestaat er een andere optie?

    Want ik ben namelijk van oost-vlaandere (België)….

    Ik kijk met volle enthousiasme uit naar je antwoord…

    Alvast bedankt op voorhand voor je info/hulp :-)

    Grtz

    Ayse

  • Mariya

    Beste heer Schoots,

    Is het mogelijk om een lid te worden van uw hor en hoe kan ik dat doen?

    Ik ben een Bulgaarse vrouw en ik ben al lang opzoek naar een leuke hobby. Ik woon in regio Nijmegen en ik heb nooit geweten dat dicht bij mij, in Nijmegen een stuk Bulgarije was. Dat lijkt mij erg leuk.

    Graag hoor ik van u welke mogelijkheden er zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Mariya

  • Balkankoor Kitka

    Beste Aysa,

    Hedwig Schoots is dirigent van Balkankoor Kitka in Nijmegen. Je bent altijd welkom om bij ons koor te komen kijken/meezingen.

    Voor meer informatie over het koor en mogelijkheden voor zangles kun je het beste een mailtje sturen naar balkankoorkitka@live.nl met je telefoonnummer erbij. Dan bel ik je om telefonisch te overleggen of zorg ik dat het bericht bij Hedwig komt die je dan antwoord kan geven op je specifieke vragen over zangles.

    Hartelijke groet,

    Evelyn Litjens

    contactpersoon Balkankoor Kitka

  • Balkankoor Kitka

    Beste Mariya,

    Je bent van harte welkom om een keer bij Balkankoor Kitka te komen kijken, luisteren en meezingen. Je kunt het beste een mailtje sturen naar balkankoorkitka@live.nl met je telefoonnummer erbij, dan kan ik je bellen om je meer informatie te geven en een afspraak te maken om een keer bij ons te komen.

    We treden op 14 mei op in Zevenaar. Zie www.hetmusiater.nl, daar kun je ook kaarten bestellen.

    Graag tot ziens!

    Hartelijke groet,

    Evelyn Litjens

    contactpersoon Balkankoor Kitka

    Mariya Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste heer Schoots,

    >

    > Is het mogelijk om een lid te worden van uw hor en

    > hoe kan ik dat doen?

    > Ik ben een Bulgaarse vrouw en ik ben al lang

    > opzoek naar een leuke hobby. Ik woon in regio

    > Nijmegen en ik heb nooit geweten dat dicht bij

    > mij, in Nijmegen een stuk Bulgarije was. Dat lijkt

    > mij erg leuk.

    >

    > Graag hoor ik van u welke mogelijkheden er zijn.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > Mariya