Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Joods- Israelische Dans voor Beginners

  • Karin Kleuver

    Cursus Israëlische Dans voor Beginners

    Deze cursus geeft een korte impressie van deze rijke danscultuur, met dansen uit heden en verleden.

    Plezier en ontspanning staan op deze avond(en) centraal.

    Van traditioneel tot modern komt aan bod, met gebruikmaking van diverse dansstijlen zoals b.v. kring-, lijn- en parendansen. Hierbij worden zowel traditionele klezmer-muziek, als moderne popmuziek gebruikt en alle muziek die daar goed tussen past.

    De lessen zijn geschikt voor iedereen vanaf 14 jaar; er is geen danservaring vereist.

    Bij voldoende belangstelling zijn er cursussenblokken van een aantal lessen 3 of 4 per maand. Het is de bedoeling deze lessen te starten bij voldoende deelnemers (min . 5)mogelijk oktober 2009. Cursusblok evt per 2 maanden.

    Gedurende deze lessen, kan ik af en toe iets toelichten over joodse tradities en feestdagen m.b.t de dans.

    Kledingadvies: soepel zittende kleding (b.v. t-shirt, rok en/of makkelijke broek) en sportschoenen of dansschoentjes.

    Datum: Oktober bij voldoende belangstellenden

    Tijd: 19.30 – 21.30 uur (incl. korte pauze)

    Zaal open om 19.15 uur

    Adres : Montesorri School Griffensteyn

    Laan van Cattenbroeck 76

    3703 BP ZEIST

    Voldoende parkeergelegenheid / Bushalte 5 min.lopen

    Voor informatie opgave (vooraf)

    Bel of mail

    Karin Kleuver (docente)

    telefoon: 030 69 53741

    mobiel: 06 29 030606

    email: zwartduiveltje@live.nl

    Kosten deelname

    Proefles: €. 3,50 p.p.

    Nieuwsgierig geworden ?

    Neem contact op !

    Shalom ! – Tot ziens !

  • Hellen Grunberg

    Beste Karin,

    Graag zou ik terug gebeld willen worden.

    Ik ben erg geïnteresseerd in de Joodse dansen.

    Ik heb wel ervaring in dansen met name salsa merengeu en zd-amerikaanse dansen.

    Zou ik meer informatie over de door jou gegeven joodse dansen kunnen krijgen vooral met betrekking tot de Joodse aanbiddingsdansen.

    Ben bereikbaar onder tel.nr. 073-8514734 (privé) / 06-10777-618 (mob.)

    bvd Shalom

    Hellen

  • Annie

    Eigenlijk ben ik ook best geinteresseerd. Worden deze lessen nog gegeven? Wanneer? Hoe laat? Waar?

    Vriendelijke groet,

    Annie