Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wij zijn op zoek naar een Iemand die les kan geven in Turkse Volksdansen

  • Canan Turkyilmaz

    Wij zijn een turkse meiden jongerenverening. Nu zijn wij op zoek voor het nieuwe seizoen naar een nieuwe docent die ons les kan geven op een proffesionele manier in het turkse volskdansen. Wij hebben zo'n 15 meiden die geinteresseerd hier in zijn.

    Graag serieuze reactie's op deze mail.

  • Hüseyin Günday

    Hallo Canan,

    ik ben Hüseyin uit Rotterdam en ik ben zelf ook bezig met volksdansen. Ik geef zelf ook les aan 4 groepen.

    De reden waarom ik reageer is NIET, omdat ik interesse heb, maar omdat ik jullie toch wil helpen.

    Zelf kan ik niet, omdat ik anders niet veel vrije tijd overhoud voor mijn privé-leven.

    Ik heb een vriend in Deventer, die wel lesgeeft en volgens mij ook die vrije tijd heeft. Ik geef jullie zijn nummer en hoop dat jullie onderling wat kunnen afspreken. Hij heet Ilhan Akyol en zijn nummer is 06-15690061. SUCCES!!!

    Houd me op de hoogte. H.Günday

  • Esra

    Hoi Canan,

    ik ben ook geïnteresseerd in een folklore cursus, maar wonen die 15 meiden in zuid-holland. Als dat zo is, zou ik ook

    wel mee willen doen. Het liefst wil ik natuurlijk dat zo min mogelijk moet reizen.

    Dus als jullie ook van zuid-holland zijn en een leraar(es) hebben gevonden, zou ik graag nog van je willen horen.

    groetjes,

    esra

  • Murat

    Slm Arkadaslar

    Ben bir halkoyunlari egitmen olarak yardimci olmak isterim.Mail adresim mi009@live.nl

    Slm Murat

    www.stichtinganadolu.nl

  • Serife

    beste helpers,

    ik ben op zoek naar Turkse volksdanskostuums van zwarte zee (karadeniz) om te kunnen huren in Nederland. 10 jongen en 10 meisjes kostuums.

    MVG

    Serife