Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zomerfestival Vierhouten 21-23 juni

  • Wim

    Van 21 tot 23 juni is er in Vierhouten weer het zomerfestival. Drie dagen lang volksdansen! Wees er snel bij: voor je weet is het vol.

    Optredende orkesten zijn: Karpathos, Navarant, Ozorniye Naigrishi, Shura Lipovsky, Amerant, Carmel Quintet, Kaleb, Kaskedieze Koor, Orkest WallQuirie, Rominka, Habbekrac, Windvlaag, Sultan, Ot Azoj, Di Goijim, Waarschuwing vd Scheepvaart en Projectkoor Bulgaarse Vrouwenstemmen.

    Dansleiding: Marije Toussaint, Anke Meijer, Willeke de Wit, Christel Koop, Erik Veenstra, Sybille Helmer, Simone Verheijen, RinekeMarwitz, Doron Peper, Turgay Onatli, Wim van Vliet, Wim Lugtmeijer, Martin Ihns, Lies en René Gosse, Wijnand Karel, Angela Reutlinger, Mariette van Gelder, Hanna Onatli, Hennie Konings, Paola della Camera, Elias Vassilaras, Moshe Telem en Jonathan Gabay.

    Optredende dansgroepen: Navarant, Zarowé, Greek women of Karpathos en Ozorniye Naigrishi.

    Kosten: 79,50 tot 135 euro (afhankelijk van type onderdak).

    Organisatie (voor vragen en opgave): Stichting Inter Folklore Contacten, Schiedam, tel 010-4702406

    Bij het maartnummer van Syncoop Nieuws zit een bijlage met meer informatie.

  • Liesbeth Quak

    Wim, wil je me de info over Vierhouten sturen s.v.p.

    Dank!!!

    Groet van Liesbeth

  • Wim (beheerder)

    Beste Liesbeth,

    Ik heb deze informatie hier op het prikbord geplaatst omdat de organisator van het festival zelf geen informatie op het internet heeft gezet en ik toch iets erover wilde vermelden.

    Als je meer wilt weten moet je bij de organisatie zelf zijn. Het telefoonnummer zal ik bij dezen nog een keer herhalen: 010-4702406.

    Groetjes,

    Wim Roffel

    beheerder volksdans.startpagina.nl